Over ons

Allereerst van harte welkom op onze website over schermen. Op de homepage maakte je reedskennis met mij (Toine), maar het team achter Schermverenigingheerenleed.nl bestaat uit meerderepersonen. Een aantal leden heeft namelijk de koppen bij elkaar gestoken om de schermsport meerbekendheid te geven. Het logische gevolg was het ontwikkelen van deze website. Hiermee willen wijmensen laten weten hoe fantastisch de schermsport wel niet is. En uiteindelijk hopen wij natuurlijkdat jij je aansluit bij onze schermvereniging!

Je treft op onze site een aantal artikelen aan met betrekking tot schermen. Uiteraard besteden weeerst aandacht aan de vraag waarom mensen gaan schermen. Ook behandelen we het verschiltussen schermen en populaire sporten als voetbal, volleybal, handbal, hockey en tennis. Vervolgensgaan we dieper in op de sport en lichten we de wedstrijdvormen binnen de schermsport uit. Op dezemanier heb jij alvast een goede basiskennis. Wil jij zoon of dochter schermen? Hartstikke goed, maarjij maakt je hier mogelijk zorgen over. Deze zorgen nemen wij echter geheel weg, want we vertellenjou juist waarom schermen goed is voor kinderen. Last but not least besteden we aandacht aanschermspullen. Deze zijn betrekkelijk duur in de aanschaf. Wij geven jou echter een aantal handigetips om te besparen op de aankoop van deze spullen.

Namens het team achter Schermverenigingheerenleed.nl wens ik je veel leesplezier en wie weet totziens in de schermsport!